Ahad, 25 Januari 2015

Hampir 2 tahun

Assalamualaikum 

Rasa kesian sangat dengan blog ni langsung tak di update-update. Lepas je result STPM keluar, aku mula sibuk dengan hal-hal nak masuk universiti, alhamdulillah result baik & aku ditawarkan masuk ke Uitm. Bila dah masuk je universiti kehidupan pon berubah jauh dengan mak abah. Mak cakap sekarang ni baru kehidupan yang sebenar, kenal macam-macam orang, macam -macam kena hadapi kalau tak kuat...haishhh... Alhamdulillah aku dapat kawan-kawan yang awesome! Kawan-kawan yang satu kepala dengan aku yeayyyyy! 

Bila dah masuk perenggan kedua ni aku dah tak tahu nak cakap apa? Ok je kot setakat ni je nanti bila aku dah ada idea banyak nak tulis, aku tulis lagi eh?Aku harap sangat aku akan terus ada semangat nak update blog! 


Tadaaaa! Jumpa next time ok? 



Tiada ulasan: