Khamis, 6 Oktober 2011

Final Exam!! sucks!!

assalamualaikum..



Bila dah akhir bulan biasalah segala peperiksaan akan menjelma betul tak?? tak kiralah dekat mana belajar pown,macam tu jugak aku, budak sekolah dipopularkan sebagai PRA-U akan menduduki peperiksaan akhir ==" apabila memikirkannya mahu seluruh rambut guguuuur!! satu benda yang sangat tough masuk form 6 kena jadi ulat buku makaiiihhh!! aku ni lah pemalas nak MEMBACA..apatah nak hafal segala fakta.Target seterusnya adalah menaikkan pointer aku yang sangat cipuuit!! ^^ ahakzzz jom kita membaca buku!!<---(poyo lor)




                                      Hati sangat berbunga-bunga serta berwarna-warni


Walaupun kepala sangat serabut!! tapi aku tetap bersemangat untuk study final exam ni, aku akan pulun habis -habisan!! aku harap semangat aku ni takkan luntur la yer!! semoga sumber inspirasi akan terus memberikan aku semangat dan sokongan!!! <3 <3 <3


Marilah berdoa beramai-ramai---->


Ya Allah Ya Tuhanku
Kau permudahkanlah segala urusan penulis blog ini

Janganlah kau beri kecelakaan kepadanya,berikanlah dia rahmat MU.

Amin.