Rabu, 26 Oktober 2011

the end

assalamualaikum

Happy Deepavali!! Happy Deepavali!! sudah lameeeeeeeee tidak menghupdateeee agakkkkk ganjallllll sekaliiiiii untuk menulissssssss entryyyyyyy ,ahakzzzz so jangan hairaaaannnn kenapa terlalu banyak double,triple,extra triple or more pasal huruf-huruf ni yer sebab tangan sudah parkinson lor!!! <--- wekk baik mati jela tak klaka langsong!!!!! ok uols pown tahu kan aku ngakkk ada di belog ini kerna aku busy bangettt pasal final exam (urghhhh nak cakap endon ta lepassss) urgghhhh maseh terkiyal-kiyal nak tulis ape niiii...=="


Oh sudah masuk perengggan kedua,,,,masih terfikir untuk tulis apa?? ok2 semalam final exam aku dah habis hoyeh!! hoyeh!! hoyeh!! sangat best lor walaupun tak rasa kemerdekaan seperti budak-budak f3 yang asyik-asyik nak ponteng sebab PMR sudah abes!! T-T janji final exam aku pown dah abes (apa ni ulang benda yang sama) wateva la yer sebab aku tak tahu nak tulis apa last papper semalam papper PA1 ngan BM1 wah sangat best la solan dye sebab berjaya membuat aku feel macam dalam washing machine!! papper BM1 best sebab boley berangan like penyanyi terkenal owkeh,hahahaaa sebab sambil jawab kena feel like diva practice vokal ahakzzzz bukan main lagi solan tentang vokal dengan cara sebutan,dah tu masing-masing terkumat-kamit sambil mengerutkan dahi camne nak pronounce vokal dengan betul ^^


ok masuk perenggan kedua...owh maseh tak tahu nak tulis apa, nak cakap pasal deepavali tak da sape jemput aku pergi open house!! nak cakap pasal sekolah aku yang naik bosan !! wah lembap gile nak generate idea ni awattttt???? 


abaikan perenggan kedua yang tak ada isi penting tu yer..kita masuk kesimpulan pulak.Bila sudah habis exam, time aku godek-godek blog ler nampaknyer hahhaaaa time yang aku sangat sukaaaa...:D
jom sama-sama kita godek-godek!! ^^


sejuk je mata memandang gambar ni kan!!

4 ulasan:

♛RaRa♛ berkata...

wuuuu.same lah.. bm1 n pa memang matapelajaran yang agak mencabar minda(yeah.sememangnya)~~-.-'tapi kalau rajin wat lathn n baca okay ler..itu pon jenuh gak nak ingat...:)hihi

tyra93 berkata...

tu la pasal pening betok nk jwbnyer,,betol2 klu rajen bc mst boley jawab..^^

look before you leap berkata...

haha,,xtahan gelak bace yg 'feel mcm washing machine',..comel..sonoklahh dah abih exm..

tyra93 berkata...

hahaaa!! btol la peneng betol dibuatnyer...^^