Rabu, 2 Januari 2013

First Day School~

Assalamualaikum.

Hoyeh! hoyeh! selamat tahun baru guys!.Hari ini 2/3/2013 awkward gila nak menaip 2013,kalau dekat sekolah nak tulis tarikh dekat buku nota mesti tersalah tulis tahun kan?.Cepat mengaku siapa yang pernah buat,tetapi yang semestinya aku la yang pernah buat heheh!.Pastu tulisan mesti buruk sebab dah lama tak menulis nak pegang pen/pensel mesti kekok punya.Disebabkan hari ini bertarikh 2/3/2013 jadinya hari ini ialah hari pertama persekolahan.Adik-adik yang tahun 1 mula nak menjalani alam persekolahan dan bagi mereka yang merupakan calon UPSR,PMR,SPM,STPM (ada lagi ke? kan dah ikut sem) perjalanan menuju kejayaan bermula hari ini.Goodluck guys!.(gempak gila aku punya frasa)

Aku yang dah tak bersekolah ni sangat jelous kepada mereka yang bersekolah hari ini huhuuu.Sedih pun ada wey! sebab aku dah mula rindu dekat sekolah,aku rindu nak nyanyi 3 lagu dekat perhimpunan (tak-tak ni aku tipu sebab aku malas gila nak nyanyi) aku rindu nak lepak dekat garage/hujung tingkat dua/belakang sekolah konon-kononnya aku ronda pagi,aku rindu nak jaga pagar pastu tahan budak motor yang lambat datang haha! padan muka kena tolak motor,aku rindu nak emcee dekat perhimpunan,aku rindu nak naik tangga yang memenatkan,aku rindu nak huha! huha! dengan kawan-kawan,aku rindu nak gelak-gelak masa kelas cikgu amir,aku rindu kelas cikgu Azlina yang menguji tahap ketensionan!,aku rinduuuuuuuuu semuaaaaa........

tengok tangga dia! penat wo,sampai kelas kena cooldown 5 minit 
minum air setengah botol!

nampak tak ketensionan kami? sampai tertido ko!

emcee majlis hari guru!

cuba cari aku.

Forum Remaja.

koir.tanya sama pokok?

ily.


memori terindah 2012 =')

Tiada ulasan: