Jumaat, 2 Disember 2011

tutti frutti tak sodapp

assalamualaikum

Hikhok hikhok  hikhok update belog sambil tengok Muzik-Muzik separuh or suku aku pown tak tahu tengok neh pown sebab abah yang cakap...huuuhh!! jangan main-main yer abah aku yang umur 49 pown layan benda-benda macamni sampai aku pown tak tahu ==".Sudah-sudah mari kita  ke point yang sebenarnyer hari tu aku dan keluarga telah menjejaki kakik ke tutti fruiti,owh ini adalah first time aku kesana,teringin gak rasa yogurt buah-buah ni selalu nyer omak aku akan beli dekat tesco yang botol kecik jew...


Then,akak aku tue pown ajak le kesana kami pown terkedek-kedek dalam kodaiii yang sangat sejuk,udahla yogurt tue sejuk naik menggeletar kaki n kepala lutut aku adoiiiyaiii ==".Rupa-rupanya mak port tempat palinggg baguiiiissshhh!! betul-betul bawah air cond macam mana aku tak feel macam dekat new zealand ala-ala main snow.Bila aku suap jew benda alah tue n mecair dekat lidah aku..aku rasa sangaaaaattt awesomeee lor!! Tutti Fruiti ni tak sodapppp bila korang tak rasa sendiri macam-macam favour ada pilihlah sendiri n toping pown korang boleh pilih sendiri so ikut lah citarasa korang yang tersendiri ok!! harga pown ikut berat korang punya tulah banyak korang bubuh,dalam mangkuk tue, bertambahlah harganya ^^


aku punya perisa grape,along berries,mak oreo,abah watermelon 

tahan sejuk-tahan sejuk

mummy said "tak sedap pun??" =="

buruk nooo,muka aku sodaap punya pasaii ^^

we're sisters

sengall =="



3 ulasan:

♛RaRa♛ berkata...

suka tutti fruittt,best bila kita taruh hiasan coklat bagai kat atas tuh,jadi feel nak makan tuh membuak-buak ewah hihi ^-^

afifi berkata...

cewahhh !

tyra93 berkata...

rara-betul-betul ^^ mmg feel betul mkan dbuatnyer!!

afifi-huhuuu ^^