Khamis, 8 Disember 2011

'Candid Time Contest'

assalamualaikum..





syarat-syarat & siapa nak join boleh klik Sini


owkeh saya ingin pertaruhkan gambar candid ini --->


Kenapa gambar ini dipilih??
Gambar ini dipilih kerana,gambar ini adalah gambar candid .
Sebab ??
Sebab, kerana gambar ini diambil oleh baba saya yang tercinta .
Kenapa baba awak tangkap gambar awak??
Baba saya tangkap gambar ini kerana saya sibuk tangkap gambar dia yang sedang makan,jadi dia mahu balas dendam ^^ .
Sebab lain..
Gambar ini diambil ketika hari jadi Ibu saya yang disayangi,jadi gambar ini menjadi kenangan yang istimewa .
Apa yang awak sedang lakukan dalam gambar di atas??
Hahaaa,saya sedang kodek-kodek gambar Ibu dan Baba sedang makan ^^ .
Dimanakah gambar ini diambil??
owh,gambar ini diambil di Kenny Rogers Roasters<--- betul tak ejaan,takot buang markah pulak..
Ada kata-kata akhir??
Hurmmm..jujur ingin mengatakan bahawa saya mahu menang...<---ini bukan pujukan yer ^^


calon-calon yang ditag...
afifi
bobo


Tiada ulasan: