Jumaat, 18 November 2011

A best moment i had as lower 6's student

assalamualaikum


Alhamdullilah...tidur,makan,gaduh n periksa abes jugak satu tahun aku sebagai lower 6,hahaaaa bukan susah pun nak habiskan form 6 neh juz enjoy urself then,u can find a truth  happiness !! betul aku tak tipu =="<---kan dah keluar muka JUJUR ?? .Masuk form 6 neh juz enjoy je macam orang-orang yang masuk U,politeknik,matrix n others la<--- eh betul ke?? aku rasa betul la even kena pakai baju sekolah,makan pown kat kantin sekolah n terpaksa jadi budak sekolah !!.Tak salah kalau kita nak enjoy tapi dengan cara yang betul la.. juz masa belajar kita belajar betul-betul,masa koko kita koko betul-betul,masa main kita main betul-betul n yang paling penting !! cari BF/GF pown kena betul-betul juga !! ahakZZ gatai nooh!! baru lah best...barulah kita nikmati hari-hari remaja yang gempak!! 


Jadi sangat tak best lah sekiranya hanya jadi ulat buku tanpa melakukan koko yang ..... & waktu main kita tak main !! pecah hotakk kowt even kita perlukan riadah @ sukan untuk mencergaskan badan serta mencerdaskan minda.Hah!! tak best jugak kalau asyik main jew tak fokus waktu belajar nanti nak bagi anak dara orang makan apa bangg oiii??? .Aku rasa enjoy cara ni bukan jew untuk student form6 macam aku untuk semua orang yang bernama "student" pown boleh juga barulah kita sama-sama rasa hidup yang sangat BEST sebagai student betul tak??


Aku bersyukur sangat akhirnya aku dapat habiskan lower 6 dengan kawan-kawan yang sangat best.Terima kasih bebanyak walaupun pada mulanya aku takut nak teruskan form 6 sebabkan korang ada..aku rasa sangat beruntung kowt!!!.Aku harap kita semua dapat teruskan form 6 neh dengan gempak n dapat result STPM pown yang gempak-gempa.Hahahaha..nampaknya tahun depan terpaksa kita sama-sama berperang menuju kejayaan<---sengal jew ayat aku !!







  • korang memang best lar!!
  • For nina,eyna ct n bebell thanks 4 da suprise birthday tadi ek ^^
  • nak layan matluthfi jap g...^^


2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

time f6 paling best :)

tyra93 berkata...

yuhuuuu!! tue betol ^^