Jumaat, 19 Ogos 2011

Aku Merdeka!! =)

assalamualaikum & salam 1 Malaysia


wah lagi 10 hari kita nak sambot raya dengan hari merdeka!! yeeyyy..
sangat -sangat seronok la wei taon ni kita sambot raya sama dengan hari merdeka..
boley lah beraya sambel bawak bendera,bawu lah meriah!!!
huh!apa-apapun aku sangat rasa kemerdekaan lah hari ni bukan sebab semangat patriotik yang menebal tapi exam aku sudah berakhir jam 12 tadi,FUYOO seminggu aku bercengkang mata<--- betul kew??
sungguh sangat TERTEKAN gara-gara study last minute hehee =) dah lah pulak tu,hari ni turn aku untuk public speaking apa lagi lutut rasa longgar,jantung jangan cakap lah dah mencapai kelajuan 150km/j mulalah penyakit parkinson aku keluar uh!! selamat lah tak bergetar sangat mikrofon tu kalau tak dah kena BOO la woi!! Yang penting cekgu aku cakap persembahan yang mantap la!! hahaa senyum besolah nampaknyer =D
Memang sangat puas,lah hari ni berbaloi jugak lah aku korban tidur aku!! hehee =)


bila rasa bebas marilah naikkan tangan di atas,,motif??<--apa aku ckp




cekgu cakap ada 12 orang A Pengajian AM,rasa termasuk tak aku??
apa pulak study pown last minute T__T
urmm doakan aku tergolong dalam 12 orang tu yer!! =D


Tiada ulasan: