Jumaat, 29 Julai 2011

Sombre??

assalamualaikum..

Orang dulu-dulu ada kata jangan seronok sangat nanti menangis!! Korang rasa betul tak?? aku rasa memang ada betulnya.Sudah 3 minggu aku menghabiskan masa dan tenaga untuk menyiapkan prop dan segala benda untuk menjayakan sketsa untuk lower 6 dan sepanjang 3 minggu ni lah aku tergelak ketawa terguling sana dan sini.Semalam memang lega gila semuanya berjalan dengan lancar even ada masalah sikit,alhamdullilah dapat diselesaikan dengan baik ^^ tapi entah kenapa aku sedih sangat kadang-kadang aku terpaksa senyum dan gelak,sebab aku tak boleh terima semua tu terjadi dekat aku!! Tapi satu benda yang aku yakin dan pegang, setiap masalah dan dugaan adalah satu cabaran dan kalau kita tak dapat apa yang kita inginkan yakinlah bahawa ALLAH menjanjikan yang lebih baik dari yang kita inginkan =)

                                                  do i looked sombre??hahaa this pic not me la hahaaa =)

Tiada ulasan: