Jumaat, 10 Jun 2011

Yeay!! mission complete


Hehee sangat happy sebab kerja sekolah dah siap,siap semalam sebenarnyer beriya aku cakap dekat entry lepas Rabu boleh siap padahal tersasar hingga hari khamis<---(amek kaw TERSASAR gila kentang ayat aku) boleh dikira lambatlah aku siap kerja sekolah kan?? sebab lagi 3 hari dah nak sekolah mana taknya dengan presentation,esei sampai 5 bukan 1,2 ==" nota sampai 2 bab tak masuk lagi subtopik dalam bab tu..heheee aku ni beriya cakap banyak, orang lain buat kerja sampai 2-3 pagi tu lagi la sanggup sekang mata nak siapkan tesis aku ni ok lagi cuti sampai 2 minggu kerja sekolah pun secipuit(ala2 bunyi rawa spell-siput)<--- apa kes aku ni sendiri mengeluh,sendiri pujuk diri sendiri ah lantaklah kaw ado!! apa-apapun kerja aku siap boleh aku edit blog yang NAN HADO ni kepada yang lebih elok sikit ^^

Tiada ulasan: