Rabu, 6 April 2011

Mata aku berat!!

assalamualaikum..


Yay!!!! akhirnya aku habis juga pembacaan aku dalam memebaca novel yang bertajuk AD+IZ macam yang aku notice semalam serius memang masyukk dan membuatkan feeling aku down!!!<--- terlebey sudah...ahakzZ..aku baca sambil dengar lagu yang bestnya bila aku tengah baca bab-bab yang meyentuh hati lagu yang aku dengar pun boleh split lagu sedih berjiwang karat!! pandai betul mp4 aku ni.. hahaa..menitis-nitis lah air mata aku..sampai merah muka aku,even kulit aku gelap macam arang <---kita kena merendah diri...ceh padahal memang betul pun!!!



Biasalah kan dalam setiap novel ataupun cerita mesti ada konflik @ masalah..,la biasalah kan dulu waktu time sekolah dulu pun cikgu ada kata dalam mengarang karangan mesti ada pendahuluan,kemuncak dan diakhiri dengan peleraian <---(amboi mengajar pulak aku!!) so,dalam novel AD+IZ ni pun sama lah,nak dijadikan cerita dalam novel ni ada 46 bab,so konflik mula terwujud rasanya pada bab 38 kalau tak silaplah,so mula dari bab ni lah aku mula nangis sampai lah bab 46 aduh!!! sampai kan mata aku kabur tak boleh baca disebabkan air mata yang bertakung,hingus jangan cakaplah dah memang meleleh-leleh(tapi aku lap taw!!)
heheeee...bangun je tidur aku rasa mata aku berat semacam je bila tengok cermin Ya Allah!! sembap dan bengkak mata aku cehhh!!! baca je,bukan jadi kat aku pun...so aku rasa penulis novel ni dah berjaya dalam penulisan novel AD+IZ yang membuatkan pembaca betul-betul merasai watak yang ada dalam novel ni.Tahniah!! kepada Eury Ethena......



ok lah..dadaaa!!

Tiada ulasan: