Isnin, 4 April 2011

Gila Wehh!!

assalamualaikum...


haahaa..entry gempak la sangat..tapi tak ada la gila sangat pon :P (tiba-tiba menjulur lidah) apa ke da hal...ahakzZ!!! okey-okey gila perah otak aku semalam mengajar orang yang memang ZERO aduhhh!!! tiba-tiba jadi guru yang tidak bertauliah siyes gila sangat aku semalam cewaHHH!! sebenarnya kakak aku ada call dia nak buat blog tu memang sengaja sebab aku buat blog dia pu nak gak.Heheee..ok lah long buat jela,dia cakap tolong la ajar,dengan penuh keyakinan dan pegorbanan aku pun mengajarlah dengan sepenuh hati.


Korang nak tahu aku ajar bukan face to face tapi guna YM!! yela sejak bekerja dia duduk KL la.. susah gila nk ajar sebab aku tak nampak ape yang dia buat asyik ada masalah je pening kepala hotak aku!!sekejap-sekejap dia kata tak jadilah....tak bolehlah...ada masalahlah!!! adoi!! dah la semalam hari yang sangat panas jadi berpeluh-peluh lah kepala aku mengajarnya yang tidak faham-faham jangan marah ye long!!!.Jadi aku pun berfikir cara dan teknik yang terbaik untuk mengajarnya (ada tak? macam profesor)<--- merepek lebih!! so aku pun share gambar step by step dekat dia...pandai tak aku!!!.Dah pulak tu demand banyak gila..nak buat tu la..ni la...tup2 sampai dua hari..mengajar dia...tapi tak pelah long blog kamu pon da ciap..adek bukan nak merungut yer!!! saja nak share dengan orang lain....tapi tak apa kamu kata nak belanja adek makan so..birthday party kamu takyah lah adek keluar duit yer!!!! (duit pon tak ada)......



eh kejap satu hal lagi sebelum aku close entry ni aku nak cakap semua yang ada dalam blog ni adalah hak milik tuan punya blog dan sebarang COPY MEGOPY <--- ada ke ayat macam ni..adalah tak di benarkan yer...tak kisahlah dalam penulisan atau apa-apa pun....kejersama anda sangat di hargai.



ok lah dadaa!!!

5 ulasan:

amirah azahari berkata...

wahh...adik yang sungguh baik ;)

tyra93 berkata...

hehe...mane ada la...

~$AKURA M!AKA~ berkata...

nsib ko la x hbis2 jdi guru x betauliah..mula2 ajar aq skg kakak ko plak..aq ase ko ade bakat la jdi cikgu..pe nme belog kakak ko..nk folo2..hehehe... =))))

tyra93 berkata...

ahakzzz...mngkin kowt...oo almt dye..cer ko tgok entry aq yg contest blog saye comel,,aq da tag nme org yg cheq_nuol..cer ko klik kt ctu....

~$AKURA M!AKA~ berkata...

okei dokie.. ~___~