Jumaat, 22 April 2011

Aku cuba ujian personaliti??? ke aku kurang motivasi??

assalamualaikum.salam jumaat...


Sangat rajin hari ini untuk melihat email yang berlambak-lambak yang banyaknya komen-komen facebook je  tapi tadi ada terlihat email dari cikgu Loh,,sebelum nak cakap lebih-lebih biar aku perkenalkan diri siapa cikgu loh ni dia sebenarnya cikgu pelatih di sebuah Institusi Pendidikan Guru di Kuala Terengganu,Korang mesti pelik asal pulak dia nak email aku?? hahaaa....sebenarnya dia ni banyak melibatkan diri dalam program motivasi,,,eh?? aku ni kurang ,motivasi ke mungkin kut!!!


Jadi terus kepada cikgu loh<-- asal aku tak bagi tahu nape cikgu ni email aku,,,, hahaa saje nak buat gempak sikit entry ni supaya korang-korang sume terus membaca heheh ^__^  ok aku setuju untuk terima email dia sebab dia ada bagi tips kerjaya untuk semua lepasan spm yelah aku ni baru habis spm so kenalah pilih betul-betul apa yang harus aku buat,,,macam-macam dia bagi tips padahal dah lama dia hantar email baru aku baca tadi heheh,,,,


Tadi dia suggest aku untuk buat ujian personaliti,,,macam menarik jadi aku buatlah wahh!! memang agak terkejut melihat jawapan setelah menjawab 17 soalan ^__^ ada jugak betulnya.Korang patut cuba...kalau korang nak tahu apa personaliti sebalik diri korang yang cantik dan hemsem belaka tu,,, cuba sila klik-->sini.Bagus jugak taw untuk diri korang sebenarnya...


Selamat Mencuba!!!

10 ulasan:

~$AKURA M!AKA~ berkata...

wah rjin buat ujian personaliti..btw comey nye gmba kucing tu.. ^^V

= d = berkata...

d da pernah try da ujian nie..
mase talk kat uia sem lepas..
mmg menunjuk kan personality kite..
:)

DeeBa berkata...

nak try jugak lahh..
comell lahh belog nieh..!
dba fllow cni..!
:D

tyra93 berkata...

sakura+m!aka- hahaaa!! beselah,,hihii kucing je?

=d=-oo yekew??,,,kan,kan,kan,,

deeba-hihii try2,,time kaceh bnyak deeba sbaek deeba da komen dkat cni klu tak tak boley nk jjak blik, sbb dkt shoutbox link deeba tak register

~$AKURA M!AKA~ berkata...

puan empunye belog pun comey.. =DDD beb rindu la..

SaL IrDa berkata...

TQ dear..
cbe share sket ujian tu.. nk try gak :D

tyra93 berkata...

sakura miaka-thanks


Sal IrDa-welcum,,,try2

acan ketot berkata...

haha...
so apew result??

kindergartenlibrary berkata...

nak jugak !!!

tyra93 berkata...

acan ketot- ahakzZ malu la nk bgtaw..

nelly- ok,,try2