Khamis, 24 Mei 2012

Habis jugak akhirnya!!

assalamualaikum..


Haiii!! semua!! hari ini baru aku berkesempatan untuk tulis entry hik3..takdak masa la sibuk uruskan majlis hari guru,orientasi lower 6,exam PPT lagi tension di buatnyer sampai tak da masa nak menulis-nulis ni.Hari ini barulah aku ada masa nak luangkan masa bersama blog tercinta yeahhhh!! sebab hari ini aku punya last papper.Pasal khidmat masyarakat part 2 aku akn tulis kendian ek! dia memerlukan rasa yang gempak untuk menulis baru la masyukkkk!! padahal aku nak ingat balik timeline dia ...susah woo!! nanti salah pulak jalan cerita dia nanti tak best pulak ia dak? oryte!! jumpa entry yang seterusnya ya! dadaaaaa ^^




# pada pelajar-pelajar SPM yang memilih STPM sebagai jalan untu meneruskan study! korang memang pilih jalan terbaik la!

Tiada ulasan: