Jumaat, 16 Mac 2012

khidmat masyarakat & lawatan ke UUM Sintok (Part 1)

assalamualaikum

Hai korang!! yeayy aku nak sambung cerita,terima kasih yang sabar menunggu!! aik ada ke yang tunggu??Korang nak tahu aku pergi mana,2 minggu lepas habis je exam Sejarah 2 kitaorang bergerak ke PERGHELIS (ikot loghat sana) punya tak saba pergi sana entah pape yang aku tulis papper exam hari  tu,harap cikgu Amir tak tensyen membacanya.Kitaorang pergi sana untuk khidmat masyarakat pastu pergi lawatan ke UUM Sintok.Kalau korang tanya macammna experience pergi sana aku akan cuma cakap FANTASTIC & AWESOME gila sebabnya  tujuan ke sana untuk khidmat masyarakat terus bertukar dengan tujuan yang lain,nak tahu bertukar jadi apa??korang kena sabar menunggu yer...


Nampak punya excited,beg punyalah besar gedabak!!

But first we need to doa

Disebabkan perjalanan ke Perlis 8 jam (klu naik bas)
 jawabnyer tidur jela aktiviti yang afdal pada masa itu *sowy eyka tersnap la*

nasib korang la yer ^^

More~

yang penting pose dulu wink~

and more~

cantinkkan pemandangan dia.Ini lah kawasan rumah mak angkat aku

 Pemandangan waktu malam. . .

Rumah inilah yang aku duduk sepanjang aku dekat sana,SIRYES sangat
AWESOME^^


Khidmat masyarakat ni pada 2-4 Mac haritu,kitaorang budak f6 dekat sana dapat mak n ayah angkat sekali.Memang tak dinafikan memang aku feel duduk kampung betul-betul, aku memang tak pernah rasa duduk kampung macamni sebabnyer kampung aku takda sawah padi gunung ganang,ohya! kampung tu Kg Hujong Bukit Bintong Perlis.

Ini baru hari pertama so takda banyak aktiviti yang dibuat just beramah mesra dengan keluarga angkat sebabnya sampai pon pukul 5.Satu benda best dekat keluaga angkat aku ni sebab mak aku ni ada cucu baru umur 21 tahun siryes hensm tapi tak sempat snap pic la pulak,bila dengar beramah mesra ai! punya semangat aku<---gatai noh! Tapi nan hado sebab cucu mak aku ni a.k.a abg zul(cehh abang kowt) duduk dengan maktok dia...hai melopehhh eden..

Tapi aku rasa yang paling awesome adalah pada hari kedua korang nak tahu kenapa??<-- adakah aku dapat mengorat abg zul? atau abang zul mengorat aku? atau aku kena membajak? ...kalau korang nak tahu tunggulah part 2 nooohhh...

*bila menulis pasal keluarga angkat ni teringat dekat mak n ayah angkat aku rinduuuu la pulak <3

Tiada ulasan: