Sabtu, 17 Mac 2012

Internal Problems

assalamualaikum!
hi guys!
Muka patrick ni buat aku nak picit-picit muka dia! So kita berbalik kepada tajuk yang ingin diperkatakan aku kan student f6 so aku akan menjadi equal bersama-sama pelajar yang lain untuk menerima kerja sekolah yang melambak-lambak! yang menjadi gila ialah setiap subjek mempunyai kerja sekolahnya sendiri dan yang menjadi lebih AWESOME ialah kerja sejarah 1 iaitu MESTI menyiapkan 12 esei yang penuh! sesiapa yang mengambil sejarah STPM diaorang akan tahu berapa panjang satu esei sejarah itu sendiri jadi cuba korang ~tambahtolakbahagidarab~ berapa panjang dan berapa banyak dakwat pen dan kertas yang perlu dihabiskan!

Sebagai seorang student f6 yang *kompeten*(eleh?) halangan & cabaran itu boleh diharungi tetapi yang menjadi masalah ialah diri aku sendiri! aku tak tahu kenapa? aku malas gila nak buat kerja sekolah tapi bagi korang ia mungkin normal sebagai student sekolah yang sadisnya aku sekarang ni dah malas nak fikir pasal pelajaran aku sendiri semakin hari semakin malas dan lembapnya aku untuk memikirkan segala hal yang penting tentang diri aku sendiri padahal tahun ni aku STPM kot! dulu waktu aku lower 6 aku punyalah semangat nak study,nak buat tu nak buat ni...TYRA sedarlah segera!

*Aku harap bukak je sekolah ni aku akan lebih semagat! U__U

Ni lagi sorang COMELNYA! geramlah aku..semangat je dia kan! so tyra aza aza fighty!! <--eh betul ke?

*tungu ek khidmat masyarakt & lwatan ke UUM Sintok part 2!

Tiada ulasan: