Khamis, 15 Disember 2011

a part of my colourful life

assalamualaikum..


Alhamdullilah hari ni happy sangat dapat jumpa kawan-kawan aku.Memang lawak gila pada mulanya, sebab aku datang awal pukul 9 aku dah datang hahaa sebab abah ada kerja & kena hantar aku awal so terpaksa aku duduk dekat pekan tu lama sikit nevermind la sebab aku nak beli hadiah untuk friends aku so aku bolehlah pilih hadiah lama-lama,bila aku arrived je dekat kedai tu hampeh ==" sebab kedai tu baru nak bukak aku pun pergilah kedai lain lagi teruk tak bukak-bukak!! ==" haish!!! aku pun meneruskan langkah entah kemana..pastu aku terfikir nak lepak kat satu kafe ni kedai kek ada kerusi so boleh duduk-duduk  nanti pukul 9.30 aku nak pergi kedai hadiah tu balik.Tup-tup kawan aku sorang ni pon sampai aik?? kata pukul 10 nak jumpa ko pown awal macam aku jugak ke?? Dia cakap nak pergi baitulmal ngan pergi keluarkan ptptn so aku temankanlah dia pastu duduk balik dekat kedai kek tadi..dah penat duduk kitaorang pergi kfc sebab nak jumpa kat sana..kfc pun belum bukak sebab baru pukul 10 ahakzzz!! so tiba-tiba dia request jom pergi my one!! beli hadiah hari tu kan besday ko!! eh??? aku baru nak beli dia hadiah..dia pulak nak beli dekat aku??? kebetulan ke hape??


Bila masuk kedai tu aku cakap dekat dia ko pilihlah nak yang mana sebab aku pon nak bagi ko hadiah...punya lama kitaorang pilih takda satu pun yang berkenan?? bukan hape aku tak tahu nak mana?? & dia pun tak tahu nak yang mana?? pastu kawan aku lagi sorang tu pown sampai.Pastu kitaorang stop pilih hadiah bila dah cukup korum mulalah kitaorang bersembang tak hengat dunia!! pastu kitaorang decide pergi kedai kek tu tadi takot kat kfc tak bukak lagi hahaaa!! banyak gila kitaorang sembang dari pasal zaman sekolah sampailah gosip2,movie,artis,cekgu-cekgu,kawan-kawan satu sekolah macam2 lagilah.Perut kitaorang punyalah bernyanyi-nyanyi mintak makan huh!! waktu tulah baru kitaorang bergerak pergi kfc!!


Sampai je dekat kfc punyalah full!! tadi bukan main takda orang!! tiba-tiba lak boleh banyak cam gitu!! kitaorang pun apa lagi terus order makan..pastu sambung balik sembang...sembang...sembang..semabang,..sembang...& sembang pastu kitaorang nak pergi beli hadiah..cadang nak beli ring,pastu tak jadi sebab saiz kitorang takda??==" pilih punya pilih pun masih tak da idea nak beli apa.Last-last kitorang beli earphone?? kebetulan jugak kawan aku earphone dia rosak,aku pulak memang nak earphone....cute sangat earphone tu!! ^^ kitaorang pilih mana kitaorang nak pastu bayarlah kan sebab sama harga!! tapi kawan kitaorang tu cakap apa ni takkan bayar sendiri2?? pastu kitorang tukar-tukar n bayar earphones tu lain-lain tak bayar sendiri even harganya sama je<---sweet tak??.Dah pukul 2 baru kitorang balik....babai korang!!good luck kat sana wish me luck jugak tok aku yer!! sayang korang ketat-ketat!!! ^^



ni lah earphone tu cute kan?? hello kitty lagi tomey2 sukeee!!! ^^


thanks korang!!! ^^ aku punya hello kitty,kawan aku mickey mouse,kawan aku lagi sorang lak doraemon tak tangkap gamba pun sebab aku tak bawak kamera!!




Tiada ulasan: