Sabtu, 12 November 2011

graduation day !! yeaaayyy !!

assalamualaikum


YeSSSSSSSSSS!!! akhirnya aku grad setelah sekian lama, aku menunggu untuk segulung ijazah tercapai juga akhirnya alhamdullilah........[teeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttt] cukup la kau berangan!! eh,aku berangan ek?? heheee sowy  sowy terlampau suda ^^ tapi graduation day tu taklah berangan betul la tu tapi bukan sampai grad setakat grad PRE-UNIVERSITY je tu pown untuk upper 6 sekolah aku.Best kowt walaupun tak lah se-FEEL graduation day kat real university at least dapat jugak rasa macammana rasa graduation day kan..kan..kan.


Dalam rasa best tu ada jugak keperitan yang aku tanggung ='( cuba korang bayangkan orang lain rasa sonok aku pulak rasa perit..eh,kau sakit ke?? taklah aku bukan sakit cuma rasa pahit je..eh,kau ni sekejap perit,sekejap pahit apa benda sebenarnyer??? ahakkzzz korang mesti nak tahu kan..kan..dalam banyak banyak student lower 6, aku yang kena emcee dalam majlis tu cuba korang bayangkan !!tak ke rasa perit n pahit even tak sepahit ubat demam aku..haishhh!! =='' tak pa lah aku harung jugak walaupun rasa pahit n perit.


Korang nak tahu camna aku harung rasa perit n pahit tu sonang jo!! aku pergi jumpalah cekgu Azlan <--- aik?? awat cekgu Azlan haaaaa nak tahu kenapa?? dia dengan banganyer pergi cakap dekat kelas dia sangat minat dalam pengacaraan waktu UPSI  dulu dia lah selalu jdi emcee...mendengar saja apa yang dikatakan segeralah aku kedek-kedek pergi jumpa diaaa!!.Graduation day untuk upper 6 ni berlangsung 9/11 pukul 3.00 ptg dekat Hotel Heritage Ipoh.


Dup dap..Dup dap jantung aku waktu baca emcee teks tu,punyalah aku susun aturcara emcee teks tu dengan cekgu Azlan last-last teacher sherry cakap kita makan dulu baru bagi sijil yer!! tak mengeletar lutut n tudung aku kat atas pentas tu,cuma dalam pale hotak aku asyik pikir--->(sudah ko nak cakap macammana ni??) aku pun skiplah emcee untuk terima sijil terus pergi emcee teks menjamu selera sebaik baca je kalau hafal keluar jugak darah dari hidung aku ni !!abes je baca... teacher sherry suruh aku cakap "sewaktu anda dihiburkan dengan persembahan anda akan menjamu selera"..korang nak tahu aku cakap apa?? entah apa-apa yang aku cakap sampai semua orang kat dewan hotel tu tergelakkkk!!!! ai!! malu gila aku..tapi takpa happening la dewan tu dari tadi aku tengok semua orang asyik serius je muka.


sompet laie walaupun gementar!!

my buddies !!

golop cikit =="

fadhil,wan,me

me,bella,zatey

nina n me


Tiada ulasan: