Jumaat, 1 April 2011

Hilang selama 4 jam!!!

assalamualaikum..


Ya betul hilang sampai 4 jam,tak jumpa-jumpa berpeluh satu keluarga mencari-cari serata tempat.Abah dah gelabah tapi cool je muka, mak sampai bepeluh-peluh mencari bila dah gelabah mak mula nak naik hangin aduhhh!!! terpaksa lah tahan telinga ni daripada mendengar bebelan.Aku apa lagi terus beruasaha mencari dan terus mencari tetapi tetap tak ada.Nak report Polis baru 4 jam karang kena gelak je dengan polis tu tak pasal-pasal kate kita orang gila!!!!!! ^__^

Cari punya cari tetap tak jumpa jugak aduh aku dah give up!!! Mak pun same mak cakap mana lah dia menghilang ni!!!! Aku pun duduk tengok tv,abah duduk sebelah aku suruh tengok surat dia,aku pun bacalah.Baca punya baca mak masuk bilik pastu pasang lampu, abah tiba-tiba je menjerit terkejut aku sebaik tak ada lemah jantung kalau tidak tak sempat lah aku tulis entry ni  -__-  nak tahu abah jerit apa........ "Tu hah atas katil!!!" lah cermin mata abah atas katil rupanya..macam mana aku ngan mak boleh tak nampak aku pon confuse betul!!! hihiii sebaik jumpa kalau tak dah beli lain dah....jimat duit abah kalau tidak dah melayangggg!!! hiiiiiii.... ^__^



ok lah tue je nak cakap dadaa!!!

Tiada ulasan: