Isnin, 14 Mac 2011

Better

assalamualaikum..



urmm apa kena mengena dengan better dgn gamba kat atas tue
sebenarnya  aku bertambah better dalam memandu kereta yela harap jew dapat P
urmm aq bawak kelam-kabut tapi masih berhati-hati taw
so mak cakap aq kena bawak hari-hari supaya aq lebih cekap
tadi abah suruh aq bawak jalan-jalan dekat Tapah aq rasa semakin bagus daripada dulu abah cakap
hah macam ni la steady jew tapi bawak lah laju sikit kamu bukan belajar lagi dah dapat P..hehe suka aq,tapi aq rasa aq tak boleh nak pergi jauh lagi n bawak siapa-siapa
coz maseh dalam pemprosesan untuk lebih cekap... 
tue jew nak cakappp


dadaaa!!!


3 ulasan:

Cik T-pah berkata...

bagus2! :D
kite ade lesen je tapi tak berani bawak.. :'(

SAKURA + M!AKA berkata...

jelez jelez.. =.=''

sindarella-tyra berkata...

btol cik T-pah..tkot jgak nk bawak sbnrnyer..
sakura+miaka jgn lorh jelez